eylulum255 Kızlar evolvia mama alıp kullanan var mı gaz yapıyor mu memnun musunuz ben emziriyorum beneğim 1 aylık ama sütüm yetmiyor doktorum evolvia alabilirsin dedi
Mervecnr eylulum255 evolvia iyi bi marka çocuktan çocuğa değişir gaz durumu vs . Deneyerek en iyi çözümü bulursunuz
Hbtn eylulum255 aptamil Hipp denemiş biri olarak evolvia muhteşem hiö gaz sorunu olmadı, bebeğim 4 aylık oldu doğduğundan beri kullanıyorum
Tazeanneee0606 Benim bebeğim kustu evolvia kesinlikle kabul etmedi ve cidden tadı iğrenc balık yağıni fazla kaçırmışlar gibi. Sma optipro kullanıyoruz çok memnunuz , bebekten bebeğe değişiyor biraz denemek istersen deneye bilirsin
Dilaraagokkk46 eylulum255 Evolvia bizde kabız yaptı geri sma comforta geçtik sonra kaka normale döndü geri bı kez daha evolvia vermistim hemen yine kabız yaptı
Emily37 eylulum255 ben ilk 3 ay kullandım canım öyle çok gaz yapmadı bizde ve kilo almasına yardımcı oldu.ben hem emzirip hem mama vermiştim ama kızım sonra mamanın tadını sevmedi bıraktık.