Kızlar burdaki tavsiyeler üzerine antilop mama sandalyesi aldım. Evet şık sade dayanıklı bir mama sandalyesi masasının çıkması da avantaj ama sorun şu ki masayı taktığımız zaman sağlam bir şekilde oturmuyor. Bebeğim masanın ucuna sert bir şekilde yaslanırsa masa kalkıyor ve bu beni çok tedirgin ediyor. Bir de bebeğim çok hareketli. Sizde de bu şekilde mi acaba yoksa benimki mi böyle denk geldi ?