momandboy6 bebeğiniz kaç aylık ona göre yapıyordum kızıma 😊 8-9 aydan sonra, onun için yaptığım kapya biberi buz kuplerim vardı zeytin yağı ile onu azcık kavuruyordum. Suda beklettigin Tarhanayi damacanadan su ile karistira karistira pisiriyordum 😊 1 yas sonrası hatta 1 yasi 4-5 ay geçince falan salça ve domatesi kavurarak yapıyordum