Hilalavccc merhaba, benim bebeğimde böyleydi. Hatta sütüm yetmiyor mu ya da meme reddi mi olacak diye düşünüp üzülürken şans eseri bir bilgilendirici videoya denk gelmiştim. Bebeklerin gazı olduğunda annenin memesinden destek alırmış, süt çabuk sindirildiği için biraz emip, gaz çıkarmaya çalışırmış. Sizinde bu şekildedir diye düşünüyorum biraz emip ağlayıp, tekrar meme istiyordur. Emerken bebeğinizle konuşun, ona yardımcı olmaya çalıştığınızı aktarın inanın anlıyorlar. Ağlarken karnına da masaj yapın hafif hafif etkili olacaktır