benoyleuygungordum___ İhtiyacı olan birisi yazarsa sevinirim kargo ile uğramak istemiyorum Küçükçekmece Halkalı merkez de oturuyorum elden teslim alacak birisi varsa yazabilir
_tosbiginannesi_ benoyleuygungordum___ Çok güzel düşünmüşsünüz. Üstte kalsın umarım ihtiyacı olan biri faydalanır😊
uyuyanadamdannefret benoyleuygungordum___ almak isterdim fakat izmirdeyim. Dolap uzerinden satincA kargocu evden aliyo isterseniz oyle de yapabiliriz
Asel20 benoyleuygungordum___ canm bende halkalı merkez mahallesinde oturuyorum ürün temizmi kırık vs değilse almak istiyorum
benoyleuygungordum___ Asel20 temiz kırık değil a101 den almıştım sonra hediye geldi elimde fazla olani ihtiyaç sahibi biri faydalansın istiyorum