elifhumaa görümcemi oturmaya çağırıp temizlik yapıyorum anca . Bir gün hiç unutmam sabah 9 da başladım temİzliğe gece 11 de bitti , az iş çok çocuk hiç durmadan saatlerce , tansiyonum düştü fenalaştım yorgunluktan . Eşim tam bir hayvan olduğu için traş olur temizlemez bardağını tabağını kaldırmaz giysilerini bile yere atar . Baktım katil olacağım saldım . İnanın o kadar gözüme batıyor ki ev ama olmuyor olmuyor . Bebeğimin bana ihtiyacı var hiç bir şey yetişmiyor . Psikolojim bozuldu galiba