G_ADAN Ayazzz 1 hafta 10 gün kadar taktım sonra hiö takmadım 3 aylığız. Her uzadığında her fırsatta tırnaklarını kesiyorum😊 Ellerini keşfediyor bana kendine babasına dokunuyor hoşuma gidiyor ❤🌸
Gorursensoyle Ayazzz neredeyse 2 ay kadar taktım çünkü tırnaklarıyla yüzünü gözünü kanattı her çıkarmamda, tırnakladı da uzun olmamasına rağmen çünkü kenarlarında az bi parça kalsa kesemiyorsun tenleri de çok ince ve yırtıyordu üzüleceğime kalsın dedim😊
Ayazzz demetdemircioglu ay benimkinin eldivenle bile elleri hep yüzünde dün cıkartayım dedm yüzünü cimcikledi
Ayazzz G_ADAN bende istemiyorum artık ama dün az bi cıkarayım deneme yapayım dedm yüzünü cimcikledi eldivenle bile elleri hep yüzünde
Ayazzz Gorursensoyle aynen bende cesaret edemiyorum bide elleri hep yüzünde eldivenle bile. Eldiveni çıkarsam acaba ne yapar 🤭🤭
Ozteber Ayazzz genelde evet hatta kafasına kafasına vuruyo bazen emerken göğsümu yoluyo ama olsun bide kontrol edin benm parmaklarının avucuyla birleştiği yerde böyle kabuk bağlamış gibi oldu nasir gibi ama nasir değil tam tarif edemedim hava alsın diye çıkardım artık kıyamadım. Ellerinde biraz soğuk oluyo ama hasta etmezmiş doktorunuza sordum arayıp 😊
Ayazzz [bilinmeyen] elleri hep yüzünde eldivenle bile yüzünü acıtıyor oyüzden daha cesaret edemiyorum dün cıkartıyım dedim yüzünü cimcikledi
Slalaylau Ayazzz bence emzirirken kucağınzda oynarken falan çıkartın uyurken yada kontrol edemeyeceğiniz durumlarda takın ben öyle yaptım bazen unuttum çiZdi yüzünü ki kızım çok yüzünde gezdiriyor ellerini gazı olur elleri yüzünde emer eli yüzünde ama geçiyor hepsi şu an 2. Ayı bitiyor tırnakları uzunsa yatarken takıyorum
Elifsu Ayazzz ben yüzünü çizdiği için takıyordum eldiven. Kırkı çıktığı gün tırnaklarını kesip eldivenleri çıkardık.
ElifKaratas Ayazzz 40 ı Çıkınca 40 banyosundan sonra kesicem bende canm Tırnaklarını sonra cıkarıcam eldivenleri Yüzünü çizdiriyor göğüslerimi felan çiziyor çekiştirirken
Ogulveannesi Ayazzz ben hiç takmadım doktor tavsiye etmedi hiç kullanmadım doktor eldiven takmayın elleri hareket etsin temas etsin deDi öylede yaptık iyiki kullanmadım eldiven ☺️Tırnaklarınıda hep kestik zaten