Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık her gören zayıf diyor kafayı yiyecem artık anksiyetem tavan yapmış durumda. Biberonla mama içmiyor kaşıkla veriyorum ne kadar yetecekse artık ek gıda veriyorum. Siz nasıl besliyorsunuz ? Belki ben bir yerde yanlışlık yapıyorum