Arkadaşlar 13 gün önce zorunlu sezaryen oldum. Enfeksiyon kaptım antibiyotik kullanıyorum falan derken bugüne anca geldim. Dikişim hep iyi durumdaydı kanımda sanırım enfeksiyon vardı. Dün kesinin sağ tarafı şişmişti, bu sabah uyandığımda kanlı iltihap akmaya başladığını gördüm. Temizleyip kapattım. Bundan sonraki süreci merak ediyorum. Yurtdışında yaşadığım için haftasonu doktora imkansız ulaşamam, şimdi bir kliniğe gidiyorum ama yüksek ihtimalle bakmazlar. Başına gelen varsa süreç nasıl devam etti bilgi verebilir mi?