Merhaba,
Kızım bugün tam 1 aylık oldu. Tüm değerleri
Maşallah çok iyi gidiyor dedi doktorumuz ama sorun şu ki; öncelikle uyku düzenimiz yok, inanın uykusuzluktan kendimi bir hayalde hissediyorum ve yoğun bir depresyona girdim. Alışamıyorum bu duruma. Mesela okuyorum herkes günde kaç bez değişmiş, kaç uyku yapmış, genel gidişat ve düxenlerinden bahsediyolar ben öyle halsizim ki kaç bez değişiyoruz bilmiyorum bile. Hele uyku düzenimiz hem bebeğimin hem de bizim yok. Kıyıp emzik, biberon bile vermiyorum ki herşeyin en doğrusu en sağlıklısı olsun diye. Kızım anne sütüyle besleniyor, doğum kilosunun üstünde. Hatta Allahın bana lütfudur ki bebeğim kendi gazını kendi çıkarıyor, kendi kendine bile uyuyor bazen ama sorun bende. İlk çocuğum, sürece alışamıyorum, gün benim için 10 dk kadar kısa, sürekli emzir, uyut, evi topla, yüzümü dahi yıkamıyorum.