Blackcloud Anestezi örgün okuyacaktım fakat engeller var mecbur aöften okumak zorunda kaldım. Açık öğretim sağlık yönetimi okumayı düşünüyorum, okuyup memnun olan arkadaşlar varsa biraz bahsedebilirlermi iş imkanlarından ne iş yaptıklarından?
Bebeko19 Blackcloud ben de sağlık yönetimi mezunuyum ama paramediğim lisansa tamamlamak için okudum . 112 deyim yani sağlık yöneticiliği yapmıyorum o yüzden hiç bilmiyorum 🤷♀️
Bebeko19 Blackcloud çalışmak istiyorsan daha iyi bölümlere bak istersen atama ihtimali olanlara en azndan
lyl0742 Blackcloud ben Sağlık kurumu yönetimi mezunuyum özel bir hastane de Hasta Kabul görevlisi olarak işe başladım sonra doktor yanı olarak çalıştım bütün bölümleri öğrendim 5 sene sonra takım lideri oldum daha üstü olmam için heralde bir 10 sene daha geçmesi lazımdı oda mecbur kaldılar eleman yoktu o işi yapacak her süreci bilecek ondan aldılar beni sonra ayrıldım ben mesai saatlerim sorumluluk artınca değişti iş yükü değişti 9 10 a kadar çıkamıyordum bazen gece 12 iş yetişmiyordu elemana destek olmak zorundasın senden hesap soruyorlar dı neyse baktım olmuyor tekrar iş sektörüne bu bölümle dönmek istemiyorum bu sene tekrar sınava girdim Laborantlık ve Veterinerlik yazdım açıköğretim yengem benimle aynı hastanede laborant tı valla öyle rahattı ki her konuda izin istesem alamazdım yerime adam yoktu 5.30 da mesai biten herkes çıkıyordu yani bende oyüzden bu bölüme geçtim
Blackcloud Noname21 Sorma ya hala deli gibi onu istiyorum ama okula giderken yanımda çocukları sürüklemek istemedim.😞 Her gün taksiye binemem, e otobüslede 40 dk falan sürüyo yol. Ve erken ders saatleri olacak yada işte öğleden sonra olan dersler vs eşim evde olsaydı tamam ama sonradan düşününce çocukla yol işi zor biraz.😞
Gokturk_ Bebeko19 merhaba devlette misiniz acaba ?Yoksa özelde mi çalışıyorsunuz alandasınız değil mi ?
Blackcloud Bebeko19 Tıbbi dökümantasyon, sosyal hizmetler ve büro yönetimi de var kafamda ama asıl isteğim sağlıktı nasip değilmiş.😪
Bebeko19 Blackcloud tıbbi dokümantasyon da sağlığın içinde zaten .. ve şuan ataması çok iyi 👍 yıl kaybetmeden bitirirsen atanma ihtimalinde var
Beyzaveduru Yani ben henşireyim hastanede sağlık yönetimi mezunu bir yönetici görmedim yada çalışan. Ataması yok bence varsa çok nadir. İşsiz kalırsınız boşuna emek vermeyin bence. Açıktan okutacaksınız çocuk gelişimi okuyun onun ataması var diye biliyorum