Busex bişey öğretmenize ve öğretme kaygısına düşmenize gerek yok. Siz öğretmen değil annesiniz. Doğal akışta konuşun, oynayın, eğlenin arada kendi haline de bırakın. Günde 1 kitap okuyun. O kendi kendine öğrenecek zaten. Yani zaten konuşuluyor ister istemez ama öğretme kaygısına düşmenize gerek yok