ferahkabay zorla bastırmaya çalışmayın, ayağına zarar verirsiniz, bu ayda basmaması çok normal zaten, 1 yaşında bebeğim var kendi kalkıp tutunarak ilerleyebiliyor, ama bazen ben yürütmeye çalıştığımda bile basmıyor düzgün, parmaklarını büzüyor, sizinki daha minicik