Edaemekli https://imgyukle.com/i/RGPl21 hem saha hem sola yatırıyorum ama düzelmiyor sizce ne tarafa yatirmaliyim
Mucizem_06 Edaemekli benım bebegınde sivri kafalıydı kendılıgınden duzldi sebebi dogum kanalına ılerlemsymiş gerçi hoş ben sezeryan oldum
Sevgimelegim Edaemekli canim ilk oglumdada bunun gibiydi uzayli gibi 😝 daha, sonra 3 haftalikken felan duzeldi. Sirt ustu yatirirsan daha cabuk ilerleme gorursun
Sevgimelegim Edaemekli sebebi dogum kanalinda cok beklemesi zor olmustu dogumum oyuzden hic dikisimde yoktu icten 2 tsneydi sadece.😍 Ama ikinci oglum yuvarlak kafa, dogdu 🤦♀️ yani bildigin normal distan 3 icten 2 yirtik oldu gene 🤷♀️ ama boyle olmadi kafasi
Edaemekli Sevgimelegim evet benimd3 zor oldu doğum kanalinsmda bekledi çıkamadı kesik atıldı öyle doğum yaptm