Sevimnur09 4 ay atagı nasıl anlaşılır ya gündüz uykusu iyice kısaldı uykuya gecişte sürekli aglıyor kucak istiyor sürekli gezmek istiyor evün içinde
alisa16 Gündüz uykularında kısalma, gece sık uyanma, huysuzluk, meme reddi hepsini yaşadık. 3 buçuk aylıkken başladı 4 buçuk aylıkken bitti.
Sevimnur09 alisa16 meme reddi yaşıyoruz uykuları düzensizleşti ondan dolayı mı acaba bide çok pk huysuz
alisa16 Büyük ihtimalle atak haftasındasınız dediğim gibi 4. Aya girmeden başlamıştı ama düzeliyo sabredin belki sizinki kısa sürer
Sevimnur09 alisa16 inşallah kısa sürer atagımız hiö bitemdi çünki😅 bundan sonra hangi atak var onada hazırlanalım😅