Merhaba kızlar yaklaşık bir buçuk ay önce spiral taktirdim bi 10 gün önce de ilk kontrole gittim doktor alttan baktı gayet yerinde hiçbir sıkıntı yok dedi
.ama karnımda adet sancısı gibi bisey var bide afedersiniz iki defadır ilişkiye girince karnımda adeta bi batma oluyor karnımın içi acıyor resmen .doktor 1 sene sonra gel dedi ama ben bu karın ağrısından korkuyorum acaba kaydı mı diye falan acile gitsem bakarlar mi ? Devlette randevu yok