Bebeğim 4 aylık sadece anne süt alıyor bu ay az kilo almış baş çevresi ve boyu normal sağlık ocağındaki hemşire normal bu ay az alabilir sıkıntı yok dedi cok hareketli bir Bebek uykusuda normal gazımızda yok cok şükür güzel de emer böyle olan var mı acaba?