sadiye0 Nasılsınız toparlandınız mı? Bizim 16. Gün uykusuzluk zorlamaya başladı. Sürekli emmek istiyor. Emzik alıştı.
Umay-gmz sadiye0 22. Gündeyiz bizde , sürekli emmek istiyor emdikçe gaz oluyor kısır döngüde gibiyim emzik verdim bende , sürekli endişeliyim , kendimş yetersiz hissediyorum😩
prensesannesi1_ sadiye0 emiyor kusuyor 15.gundeyiz kilo alamiyacak diye korkuyorum tek gözü çapaklanma var 2 saatte bir emziriyorum sarılık var birazcik
benaslindayohum sadiye0 2. Kızım 11. Gündeyiz 2 saatte bir emziriyorum göğüs uçlarım mahvoldu sarılık riski var diğer kızımda 29 aylık kucağıma alınca heryeri dağıtıyor hıncını öyle alıyor galiba 🥲 Allah’tan geceleri eşim alarmı duyup kaldırıyor kalkamazsam mama yapıp içiriyor sağolsun 🥰
sadiye0 Umay-gmz yetersiz hissetmeyin lütfen. Bebeğiniz ihtiyacı olan tek şey sizsiniz. Onun gözünde en muhteşem varlıksınız.
Umay-gmz prensesannesi1_ akşam oldu şimdi başladık yine maratona ağlıyor sürkeli, kakasını yaptı emdi gazını çıkardı ama ağlıyor memeyi veriyorum sussun die göğüsümü tutuyor emiyo gibi yapıp kafasını geri atıyor bırakıyor memeyi başlıyor ağlamaya , memeyi alınca susuyordu önceden