A101’in soffia marka bebek bezini kullanıyorduk doğduğundan beri. Şu an 4 numaraya geçtik fakat yanlarından sızdırıyor gibi sürekli üstünü zıbınını değiştirmek zorunda kalıyorum budurumdan gerçekten çok sıkıldım. Uygun fiyatlı sızdırma yapmayan bebek bezi önerisi istiyorum sizden. Prime diceksiniz ama o kadar para veremem bu ekonomide deneyimlerin memnun kaldığınız bez önerilerini bekliyorum