Masalina12 kızlar merhaba kızım dört aylık ve eminim ki diş çıkarıyor çünkü elini sürekli ağzına götürüp ağlıuor salya su gibi akıyor iştahsız eli sürekli kulağında her aldığı şeyi ağzına götürüyor dişini diş kaşıyıcısına sürdüğüm zaman rahatlıyor aldığım zaman ağlıyor yani neyi ile rahatlatabilirim 1 şey sürebilir miyim ne yapabilirim şuan. Böyle ağzı biraz şişmiş ama gözükmüyor İnşallah diştir bir aydır böyle
Mrv-nil Doktorlar kesnlikle jel vs önermiyor karanfil ve zeytinyağı diyorlar onu denedim çok işe yaramadı artık son raddeye geldik mecburen eczaneden calgel alıp sürdüm rahatladı ve bence süreci hızlandırdı gibi hemen patlayıverdi devamı da geliyor
Mrv-nil Masalina12 evet Arkdaşım da tetagil kullanıyor o da çok memnun ama toz şeklindeymiş o alıp bebeğin ağzına boşaltıyorsun damaklara sürüyorsun falan bana zor geldi o jel daha kolay oldu
uyuyanadamdannefret Masalina12 bilemiyorum her bebeginn farklı olur. Benim bebegimin damaklari hiç sismedi mesela
Mrv-nil Masalina12 canım işte her bebekte farklı oluyor o bizim damaklar şişti 1ayda anca beyazlık görünmüştü daha kısa ya da uzun sürebilir beyazlık görünmesi