9+4 hamileyim, haftalardır süren mide bulantım var, serum ilaç hiç bişey geçirmedi, doktor yatış verdi ama küçük bebeğim olduğu için kabul etmedim. İyi kötü kendimi idare ediyordum, ama bugün midem daha bi kötüydü sabah çorba içtim çubuk kraker felan yedim, oğlumu uyutup uzandım çünkü daha kötü oldum. Sonra istifar edeceğimi anlayınca tuvalete koştum, çok zorlandım o sıra yüzüm patliycakmis gibi hissettim, elimi yüzümü çıkarken farkettim ki yüzüm ve gözlerim şişmişti çok korkuyorum, kısa bi süre bulantım geçti ama tekrar başladı, yalnızım ve çok korkuyorum. Başına gelen var mı? Korkmalı mıyım? Lütfen iyi şeyler söyleyin kafama takarım.