@Doga_sever bizimde Çarşamba günü öğlen bı anda 38.5 oldu hemen sağlık ocağına götürdüm dolven ve augmentin verdi antibiyotik şurup yani boğazları kızarmış dedi doktor ama düşmedi hâlâ bu sabah 6da yine 38.5 oldu bide dün sabah acile götürdük biraz serum yedi kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı boğazları da baya ilerlemiş 😔ben Çarşamba günü sadece bezle durdurdum kızımı ayağına çorap giydirdim ama yarım limonu sıkıp çorabına döktüm öyle giydi duşa soktum evde fitil vardı onu verdim bide akşama doğru ama naptıysam düşmedi o gece uyuyamadım sabah 8de uyudum 2 saat o da bende post açmıştım biri gül suyu ferahlatır demişti biri dut kürüde iyi geliyor demişti ama bende ikiside olmadığı için yapamadım eklem yerlerine nemli bez koyun bizim kız onu da koydurmadı geçmiş olsun bu arada