Merhaba anneler, benim bebeğim 3 ay 10 günlük sadece anne sütü alıyor. 6300 kg ve gelişim süreci yumurta alerjisi dışında normal ilerliyor. Ama son 4-5 gündür memede 5 dakika durup bırakıyor. Hızlı hızlı emiyor duyuyorum ama diğer mememi almıyor bile. 2 saat geçince diğer memeyi veriyorum bazen alıyor bazen almıyor. Çiş ve kaka sayısı normal. Uykusu da bazen dirense de uyuyor ama bu az emme beni çok yoruyor. Hemen kafasını geri atıyor. Bu dönemsel bir şey mi anlamadım ama aç mı kalıyor doyuyor mu niye emmiyor güzelce diye düşünmekten yoruldum.