Elisaeva kim ne derse desin insan takip ediyor bebeğini gerilik olup olmadığını vs e haliyle de akla otizim geliyor 10 aylığız bende 2 aydır sürekli takip ediyorum doktora da sordum 1 yaştan sonra belirtileri takip edin dedi
Ama şöyle söyliyim size 2 ay önce göz teması çok azdı ismini söylediğimde asla dönüp bakmazdı vs şuan tepki veriyor bakıyor vsvs gelişti yani
O yüzden şuan bence kafaya takmayın 1 yaşı bekleyin benim gibi
belirtiler devam etmesi halinde ona göre müdahale edilirse düzelir zaten
Ama inş karşılaşmayız bi problemle 🙏🏼