Minnospanda Arkadaşlar merhaba ben uzun zamandır robot süpürge mi kullanmiyordum şimdi açmaya çalışıyorum ama açılmıyor ne yapmalıyım bilgisi olan var mı ?
Minnospanda beyzacmvrc ya aslında bayadir kullanmıyorum tlfonu da değiştirdim indirip baglamamistim burdan hiç hicbisekilde açılmıyor
beyzacmvrc Minnospanda bendeki pro degil ama birkaç gün kullanmayinca çevrimdışı gözüküyor telden sonra açma kapama tuşuna basılı tutuyorum açılıyor Bence siz bi reset atın bide telefonunuza yükleyin uygulamayı deneyin Yeniden haritalandirmaya bile gerek kalmaz bence bulur cihazı herhalde
Minnospanda beyzacmvrc uygulamayı indirdim ama cihaz açılmadığı için baglayamiyorum tlfon yeni olduğu için yeniden bağlamak gerekiyor ama olmuyor
Vldn0212 Cihazı şarj istasyonundan çıkarın sonra açma tuşu ve Home tuşuna basılı tutun. O esnada şarj istasyonunun fişini de çekin ve geri takın. Robotu istasyona koyun tekrar sadece açma kapama tuşuna basılı tutun ve açın. Olacaktır
Minnospanda Vldn0212 denedim ama olmuyor tuşlara o kadar çok bastım ki başka ne yapabilirim diye düşünüyorum ama yok bişey bulamadım
beyzacmvrc Minnospanda uzun süre çalıştırmadiginiz için pili bitmiş olabilir bence şarj etmiyordur o yüzden. Başka prizde deneyin olmuyorsa da internette pili satılıyor değişimi de çok basit YouTube dan bakın kendiniz takarsiniz
Vldn0212 Minnospanda Allah Allah şarjı mı yok acaba . Bide başka bir prize takarak şarj etmeye çalışın