Rahimeselin Merhaba oğlum 5 aylık kaç numara biberon ucu kullanmam gerekiyor ilk çocuğum ve öğrenmek istiyorum herşeyi tedirginim yanlış bişey yapıp ona zarar vermek istemiyorum
Yarenylmzz Rahimeselin 6 ay lansinoh s kullandım 6 dan sonra m kullanıyorum ama hiç fark yok 😅 bebeğinize zarar vereceğini düşünmüyorum korkmayın 😅😅
Sedoss02 Rahimeselin avent kullanıyorum hiç değişmedim ben zaten ihtiyaç da duymadık başka biberonda büyüğünü denedim fazla geldi benimkilere
Rahimeselin Avent kullanıyorum ben 2 numaraya geçtim sanki daha iyi ama bilemedim süt fazla gelir zarar verir mi diye