Furkansmomy Bebeğim 49 günlük, kolik değiliz ama ara ara gaz sorunumuz oluyo, bazen uykuya kendi dalıyo bazen ben sallıyorum, emziriyorum Ama ama ama ne kendime vakit ayırabiliyorum ne ev işlerine 😂😂 Eşim çalısıyo tüm gün yalnızım inanın yemegi zor yapıyorum çamaşıra bulasıga bazen yetişemiyorum 😱 Ev temizliği deseniz haftada bir anca.. Kendi epilasyonumu bile eşim evde izinliyken yapabiliyorum banyomu da annemler gelince..bugün bacak epilasyonu yaptım az daha almasaymısım erkege dönüyomus 😂😂 yetişemiyorum napcam ki ben hamileyken bile böyle değildim gezmemi tozmamdan eksik kalmadım komple epilasyonumu da yapardım saç yüz bakımımı da ev işlerimi de 😂😂 ama şimdi yok Kızlar sizde öyle misiniz
Sblcskn Furkansmomy kendimi gördüm okurken artık öyle bi raddeye geldim ki duş alınca felan mutlu oluyorum kendim için bisey yaptım diye 😂
Beriltalay Furkansmomy canım benim Bebeğim altı aylık durum hala neredeyse aynı 😄 senin bebeğin daha çok küçük şükür yine bir şeylere yetişebiliyorsun 😄
1PrensAnnesi Furkansmomy daha dur bismillah kuzum ben kendime vakti adam akıllı yemeği banyoyu filan 6-7 aylıkken adam akıllı yapıyodum çokta takma kız canımız sağolsun anayız biz❣️
Dilaranit5806 Furkansmomy benim 2yasında kizim 5 aylik oglum var. Oglum uslu bir bebek olduğu icin ve yatagina koyuyorum Emziğini veriyorum uyuyor sukur. Aksam 6,30 oldumu uyuyor sabaha kadar arada acikinca emziriyorum tabiki 😂 Kendimede bakim yapiyorum banyomu aksam yapiyorum agdami falan esim evdeyken yada annem varken hallediyorum zorlanmiyorum
NurR 1PrensAnnesi anayız biz 🤛 çok şükür Allah’ıma valla ben hiç bir şey yapamasam umrumda olmuyor oğlum herşeye değer her baktığımda Allahım nasıl doğurdum ben bunu diyip duruyorum 😂
Srht Dilaranit5806 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻örnek alınası, ayakta alkışlanılası, tebrik edilesi, alnından öpülesi anne maşallah sana biz mi beceremedik yoksa bizim çocuklar çok mu şımarık huysuz bilemedim?!
Mefem Furkansmomy yaa hiç sorma çoğumuzun tatlı ortası bu olsa gerek 😄 bakımı zor oluyor diye gidip saçlarımı kestirdim artık sen hesapla 😄😄
ZeynepKara Furkansmomy biraz daha büyüsün rahatlıycaksın biz 3 aylık olucaz 6sında daha yeni yeni oturmaya başladı düzeni 🙈😂
demetdemircioglu Furkansmomy bende öyleyim eşim şimdi böylesin 2. Cocugu nasıl istiyorsun diyo😂 ev işleri oglusum dan degerli değil hiçte kafama takmıyorum 😂
1PrensAnnesi NurR al benden de o kadar 😍 doğduğunu görmesem inanamam diyorum aylarca taşıdım doğurdum büyüyo inanamıyorum ama ya bakışına kurban olduğum tam bir bal allahım ne güzel kayık gördü bin şükür 🙏🏻
Ercanekininannesi Yalnız olduğundan öyledşr benim annem yanındaydı yemek temizlik işlerine o bakıyodu eşimde ona yardım ediyosu bende bebekle ilgileniyorum geceleri annemi uyandırmıyorum. Bebekle dışarıda çıkıyorum alışverişede çıktım anneme bırakıp kuoförese gidip geliyorum. Eşimde sağılsun çok yardımcı oluyor yükümü hafifletiyolar
Furkansmomy Buraya bile bakıp bakıp cıkıyorum cogu zaman bişey yazamıyorum :/ Eşim topu hep bana atar yani mutfak işlerine yardım eder ama cocugu uyut derim mesela biraz ugrasır sonra hayatm gel uyumuyo der 😳😳 Annem deseniz yakınımda oturuyo ama dogum yaptım bi hastanede yanımda kaldı bide eve geldiğimde bikaç gün gitti geldi yani şimdi de gelirse akşam gelir ee anne akşama kadar zaten ben yoruluyorum akşam eşim zaten geliyo gündüzden gelsene hem ben dinlenmiş olurum hem oturmus oluruz ama yok 😡😡 Ben de bida gel demiyorum ona Yani anlıcagnz evde hersey bana bakıyo kendime de dahil yetişemiyorum Onu bunu bırak ta bari şu zamanda Allahım halimize acısa da tüylerimiz cıkmasaa o kadar hengamenin içinde bide onlarla savaşıyorum 😂😂
Sabriyeillke Furkansmomy vallah ben bebisumi uyuttukca yapiyorum herseyimi hemen hemen yetisemedigim elbet oluyo onlarida allah raziolsun esimden nie olmadi nie yapmadin demiyo yeri geliyo yemegi o yapiyo
aysetunckilicfirat Eşim düzeni bozulmasın isteyen biri olduğu için çocuk uyudukça önce evi topluyorum. Zaten gündüzleri karnını doyurduktan sonra 2 saat arayla kalkıyor o sırada rutin toplamamı yapıyorum günün yemeği neyse onun hazırlığını yapıyorum. Sonra kızım uyanmış oluyor onun beslenme ve bakımını yapıp tekrar uyutup yemeğimi yapıyorum fırsat bulup duşa giriyorum. Kişisel bakım içinde yan sokağımdaki ağda salonuna gidiyorum kızımı da alıp
Arelll Furkansmomy aynı ben 😁 sen şanslısın ben daha epilasyona fırsat bulamadım bakalım eşimle yarışacağım sanırım bu konuda. Şaka bir yana kendim dem soğudum
Sevde123 En güzeli kaşımız biyigimizla barışık olucaz🤣 ben salıncak aldm hangi odaya gidersem kızımı da oraya taşıyorum öyle yapabiliyorum yada haftasonu eşime veriyorum evi derin temizliyorum zaten kimse olmadığı için haftada haftaya gidiyor temizliği. Ağda kuaför isi de iki ayda bir anca🤣 lazere daha önce gittiğim için uzun sürüyor çıkması tek faydası o 😆 banyo da anca akşam eşim gelince başka türlü mümkün değil.
Bebegimm İlk iki ay zaten evle ilgilenemiyorsun eşimde hiç beklemedi yemekti temizlikti falan sağolsun gazlı bebek çok zordu çünkü uyku falan yoktu zaten 2 ay sonra gaz bitmedi ama bebeğim düzene girdi merak etme herkesin yaşadığı şeyler bunlar babası yanındayken ben kendi işimi görüyordum