deletedmom719 Kızlar fox haberde ki aşı haberini izlediniz mi?Aşı yaptırmamanın ne kadar tehlike yarattığını konu edindiler. Avrupa ülkelerin de aşı yaptırmayan ailelerin çocukları okula dahi alınmıyormuş. Hatta engelli bir doktorla röportaj yaptılar. Küçükken ailesi çocuk felci aşısını yaptırmamış. O zamanlar da bu aşıları İsrail sunuyor bizlere diye Bi kaç duyum alınca yaptırmamış ailesi. Hala var tabi yok bu aşıları İsrail üretiyor, yok bu aşıda domuz kalıntısı var vs. Doktor öyle bir şeyin olmadığını aşının ne kadar önemli olduğunu kesinlikle her aşının yapılması gerektiğini kendini örnek göstererek anlattı. Ve ülkemiz de tam aşılı çocuk sayısı %63'müş. Ne kadar az değil mi. Keşke aşının önemini anlasa da herkes yaptırsa 🤷♀️
Tinimini deletedmom719 Yararları olduğu kadar zararları da var tabii ki. Sağlık için yaptırıcaz ama 😇
Burcu35 deletedmom719 Oğlumun aşı zamanı gelene kadar hep tedirgin haldeyim ya o aşı yaptırmayanlardan benim çocuğumada geçerse o sürede diye. Bence toplum ciddi bi şekilde bilgilendirilmeli kulaktan kulağa oyununa çevirdiler bu işi çünkü
baharsirkeci deletedmom719 aşı yaptırmamayı anlamıyorum. Sen önlem alacaksın sonra tevekkül edeceksin. Aşı yaptırmamak prize parmak sokmak ya da 140-150 ile giden arabada emniyet kemeri takmamak kadar cahilce geliyor bana
Ozlemjan Tinimini bu sene aşı yapılmadığı için 140 bin bebek ölmüş. Aşıyla ölen sayısı bunun yanında pire bile değil. Kalp krizi geçiren birinin alerji olma ihtimali var ve masada kalır korkusuyla anjioya alınmamasına benzer. Aşı olayını tartışmak bile ne acı bir durum bir bilinse.
Kbrnrsgrrrr Kızlar ben gerçekten anlamıyorum ı kadar ikilem arasındayım ki.İzmirde uz. doktorum var adam 15 yıl bulaşıcı hastalıklar bölümünde görev yapmış başhekimliğe kadar yükselmiş.Ona bu ücretli aşıları sordum adam tutup bana demesin mi menenjit artık ülkemizde öldü.Eğer benim çocugum menenjit olsa takdiri ilahi derim çocugunun kanser olması menenjit olmasından daha yüksek seviyededir dedi.Onun kendi karısıda çocuk doktoruymuş biz eşimle oturduk konuştuk yaptırmayı uygun bulmadık dedi.Ama bu hastanedeki tüm doktorlar çocuklarına yaptırdılar kendince onlarda haklı bizde deri.Ya ben gerçekten anlamıyorum kime inanıcaz? Doktor diyo ki aşıların içleri yüksek maddeler dolu çocuk beş yaşına gelince aniden felç geçiriyo bunu kimse aşıya bağlamıyor dedi.Bende sordum madem öyle dedim niye aşıyı öneriyor bütün profesörler.Dedi bu işin ticareti o aşı imalatçıları büyük profesörleri parayla satın alırlar bu iş artık ticaret oldu dedii.O öyle dedi diye kızımın ilk rota aşısının ilk dozunu yaptırmıştım ikinci dozunu yaptırmadım.Ya bu sağlık dediğin tıp dediğin tek gerçek olmadı niye doktorlar ikili konuşuyorlar menenjit yaptırayımmı yaptırmayayımmı diye düşünmekten kafayı yicem uzun oldu kusura bakmayın.
Burcu35 Kbrnrsgrrrr Türkiyede öldü dediği hastalığın yakın zamanda İzmir bucada görüldüğünü ve bu yüzden bi çocuk öldüğünden haberi yok sanırım o doktorun?
Tgb_ Kbrnrsgrrrr bende aynı sekıldeyım tüm aşıları yaptırdım 14 aylık olduk ama menenjıtte cok kararsız kaldım ozellıkle bexero ıcın cok sey okudum ama bu ay a tıpı menenjıt asılarını yaptırmaya karar verdım cunku ılerıde allah korusun aşı yaptrmayanlarda cok ağır gecıyormuş sanıyorum bu rıskı alamayacagım..
Peaceful Kbrnrsgrrrr off off cidden çok zor bir şey. sağlık sektöründe çok tanıdığım var sizin Dr la benzer şeyler söylüyorlar. Ticaret hep diyorlar. İnanın ilk aşıyı yaptırırken uykularım kaçtı insanın sinirleri yıpranıyor. Allah bebeklerimizi korusun. Aşılar ağır metaller içeriyormuş. Bebeğim ilk aşıdan sonra çok huysuz şaştı. Afedersiniz ishali hep köpük köpüktü. Cidden çok zor
Atalayse Kbrnrsgrrrr biZim doktorumuzda şöyle izah etti rota için yaptırmak isterseniz yaptırın ama şart diil ki bi çocuk rota olduğunda serum tedavisiyle tedavisi mümkün fakat menenjiti asla atlamayın bugüne kadar 6 vaka gördüm ve hiçbiride yaşamadı dedi...riske atmamak gerektiğini düşünüyorum 🤷🏼♀️
Hcrakin Burcu35 Kbrnrsgrrrr ben de İzmirde doçente götürüyorum kızımı..doktor hanım 4 aylıkken menenjit aşısının ilk dozunu vuralım şehir Suriyeli dolu ve ölen çocuklar var demişti..
lulusmom Burcu35 menenjiti kaç aylıkken yaptırdınız biz 5 aylığız doktorum henüz söylemedi ki her aşıyı ücretli ücretsiz yaptıracağımızı söylemiştim. Rota dozlarımız bitti. Aklıma takıldı burda bi kaç anneden duydum 3.-5.7.aylarda menenjit dozları varmış bazıları 13.ayda yaptırmış benim ablam yeğenime 13.ayda yaptırmıştı doktoru öyle demiş benimde kafam karıştı çok korkuyorum kaçırdıysam diye
ASLIHAN0709 Tgb_ Bzmde 6. Ayda yapılacak cnm. Doktora sordum allah korusun direk öldürür dedi ve arkadasımın bi tanıdığı vr cocuk felçli kalmıs
Tinimini Peaceful Yani araştırmak lazım. Ben çok araştırdım. Bazı yabancı doktorlar da tavsiye etmiyor. Sonuçta ilk 6 ay su bile verilmeyen bebeğe kimyasal şeyler enjekte ediliyor. Ve aşı sonrası ateş vs. Oluyor. Sırf bu yüzden tamamen doğal bir ortamda yaşamak isterdim. Mecburiyetten yaptırıcam aşıyı. Yoksa asla isteyipte yaptırıcağım bişey değil.
Kbrnrsgrrrr Peaceful kuzenim doktor oda aynı şeyi söylüyor canım yani inan benim uykularımda kaçıyor o kadar ikilem arasındayım ki
Sasah1441 Peaceful canım bende ilaç mümessilliği yaptım maalesef Dr lar (tüm ilaçlar için geçerli bu durum) bu kız geliyor çalışıyor VS diye bizim tanıttığımız ilaçları reçete çıkarıyorlardı biraz da hem denemiş oluruz gibisinden 🙈 aşı için de bu durum nasıl bilemiyorum 🤷♀️ tanıdık Dr var para tuzağı dedi rota için yaptırma dedi menenjit nolcak hiç bilmiyorum bende çok kararsızım ama devletin yaptırdığı tüm aşıları yaptırıyorum özel aşılar için kararsızım
Peaceful Kbrnrsgrrrr Tinimini yani gerçekten işimiz çok zor benim uykularım kaçıyor düşünmekten. Gerçekten bebeğe su bile verilmiyor ama aşı yaptırılıyor bu çok doğru. Benim Dr um da eskiden her şey doğaldı o yüzden aşı yapılmazdı pek ama ölümler çoktu dedi. Annem anlattı anneannemin bebeği kızamıktan ölmüş. Birde eskiden bu kadar kalabalık yoktu şimdi çok kalabalık ve mikrop dolu. İnsan ne yapacağını ciddi anlamda şaşırıyor. Rabbim bebeklerimizi korusun sağlık sıhhat versin
Ugur11 OgrtmnZz ne gibi zararları var acaba söyler misiniz ben bilmiyorum çünkü araştırıyorum da ama anlamıyorum bilgilenmek istiyorum gerçekten içinde insan spermi ve bebek cenini, maymun kanı vs gibi iğrenç şeyler var mı? Ve bebeklerimize zararları neler ?
tgbmhr Ugur11 vaccine package inserts googleye bunu yazın çıkan sayfada aşıların tüm içerikleri mevcut. biraz ingilizceniz varsa anlamamanızda çok sürmiyor iki üç çeviriyle anlayabiliyorsunuz. evet saydıklarınızın hepsini aşıların içerisinde okudum. Maymun vero hücresi. İnsan diploidleri hidrolize domuz jelatinleri. Aksini iddia edenlere türkçe kaynaklarıda sunabilirim. benim çocuğum aşıdan sonra alerjik bir bebek oldu. sürekli kurdeşen egzama ürtiker görüyoruz ve bunlarbütün aşıların yan etkileri arasında mevcut.
1alpercocuk Ticari filan değil ülkece bu aşıların ücretli olma sebebi aşı takvimimize alamamamız neden mi? Ekonomimiz yetersiz... Hepsi bu canlar. Yakın zamanda aşı takvimimizde yerini alcak rahat olun. İsteyen yine de yaptırmasın bir şey demiyorum
Ugur11 MaviNil işte bunu insanlar söylüyor bazı doktorlar da doğruluyor. içinde bu tür şeyler olduğunu ve aşı yaptırılmaması gerektiği söyleniyor. ilk defa duymamışsınızdır. Ben bebeğimin aşılarını yaptırıyorum aşı karşıtı değilimde şu içinde bulunan mide bulandırıcı şeyler var mı merak ediyorum açıkcası.
Peaceful Sasah1441 ablam da eczacı o da aynı şeyleri söylüyor. Off off bu modern postmodern çağlar insanı gerçekten yiyip bitiriyor her şey para olmuş
[silindi] Ugur11 lütfen yapmayın ya, öyle olsa dahi şifa verecekse içindekinin ne önemi var, ben önlemimi alırım gerisi Allahın takdiri derim, yaptırmayanlara da uzun vadede toplum sağlığını tehlikeye attıkları için hakkımı helal etmem, etmeyeceğim