Oğlum 4 ay 12 günlük. Bebek arabasına koyduğum zaman veriyor feryadı oldu bitti hiç sevmedi ne arabanın içinde pusette duruyor ne dışarı çıktığımız da bebek arabasında. Sürekli kolumda taşımaktan yoruldum. Sizde böyle bir şey yaşadınız mı alıştıysa nasıl alıştırdınız acaba. Dışarda görüyorum herkes bebek arabasını kullanıyor biz kucak ve kanguru kullanıyoruz. Boşuna aldık galiba arabayı da. Dursa 1 2 saat gezdiricem temiz hava alsın diye durmuyor kolumda da o kadar taşıyamıyorım 🤦🏻♀️