Bir ara çok ısırıyordu ama ısırmak gibi de değil meme başının dibine oturtuyordu dişlerini oralar açılmıştı artık,özellikle sol memem çok kötü durumdaydı o aralar bir kere sol meme veriyorsam iki kere sağ veriyordum ama bazen şaka gibi ısrarla solu gösterip onu istiyordu ben de diyordum ki ağzını kocaman aç,onu iyice öğretmiştim dişi mememe denk gelmedikçe iyileşti ayy sizi çok iyi anlıyorum çok zor bir dönemdi ama geçiyor onu da öğreniyorlar ısırmadan emmeyi