Selamlar. Oğlum 10 aylık mama ve ek gıda olarak yolumuza devam ediyoruz. Gündüzleri tamamiyle ek gıda veriyorum gecebyatmadan ve gece mama takviyesi veriyorum. Eğer dışarı çıkıyorsam ek gıda hazırlamamışsam ozaman mama yine veriyorum. Gelelim sıkıntıya. Oğlum şimdiye kadar güzel güzel mamasını içiyordu. Bebelac gold kullanıyordum. Sonra mamasını özellikle geceler bitirirken artık bitirmemeye belli bişeyden sonra doymuş gibi bırakmaya başladı. Mamadan sıkıldı diye aptamile geçtim daha bir biberon yapmıştım ki onuda hiç içmedi tekrar bebelaca döndüm ondada zorlanıyorum gibi. Böyle yaşayan var mı? Acaba dişi zorluyor ondan mı yapıyor yoksa mamayı kesmek mi istiyor ek gıdayı güzel yiyor çünkü? Napsam bilemedim.