Bebeğimi filenin üzerine yatırarak yıkıyorum bazen çok zorlanıyorum yüzüstü yatırınca kafasını kaldırmak istiyor su kaçacak diye ödüm kopuyor ama biraz önce kaçırmış olabilirim, kaçtıysa nasıl anlarım ya da bir şey yapmak gerekiyor mu, ve siz tek nasıl yıkıyorsunuz?