Kızlar sizinle bir şey paylaşmak için açıyorum bu postu 1 hafta öncesine kadar uykusuzluktan ölüyordum bebeğim (7 aylık) gece her dakika uyanıyor saatlerce uyumuyordu çok yorulmuş tükenmiştim artık eşim tek destekçim aileler şehir dışında eşimde yorgundu bende 2 gündür bir mucize oldu sanki kızım gündüz çok düzenli uyumaya başladı veya uyku saatlerini keşfettik gece aralıksız uyuyor veya mamasını içip tekrar dalıyor anladım ki uyuyacağı varsa o düzeni kendi sağlayıp uyuyor tabi destekli şu an biraz sallama ninni ama uyku süresi arttı eminim çok yorgun anneler var aramızda onlar için yazıyorum bir sabah bir uyanıyoruz ki her şey kendini bulmuş düzenine girmiş bazen çok çabalayıpta sağlayamadığımız şeyler bir günde oluyor motivasyon olsun diye bunu yazmak istedim tabi bu gece nasıl geçer onu bilemiyorum😂♥️♥️