Merhaba kızlar benim bebişim 9.5 aylık biz ek gıdaya geçtiğimizden beri biberon mamasını doğru düzgün içmemeye başladı . Uykusunda verebiliyorum anca doktorum gecen ay mamayı arttırabilirsin demişti ama git gide daha az içmeye başladı uyanıkken asla içmiyor . Onun dışında yemeklerini yiyor günde 4 kez falan öğün vermeye çalışıyorum +2 kezde zorda olsa mama içirmeye çalışıyorum. Sizce az mı ?