_tuuggcce_ Kızlar grip oldum ve emziriyorum. Bebeğim 2,5 aylık. İlaç kullanabiliyor muyum? Ona göre hastaneye gideceğim. Zaten emziren anneye ilaç vermiyorlarsa gitmemede gerek yok hastaneye o yüzden soruyorum
helloobitchs bana ağrı kesici antibiyotik verdiler emzirirken altını değiştirirken maske taktım sürekli emzirdim hasta olmadı maşallah bende bol bol meyve ıhlamur içtim yorgana sarıl terle bide sıcak birşeyler iç duşa gir
Endegerlimoglum cok agir bir grip geciriyorsan git tabi veriyorlar emziren anneye ilac. ben cok ağır olmadigi muddetce ilac almiyorum
fik Antibiyotik ağrı kesici vermişti bana doktor ben danışıp c vitamini d vitamini ve omegada kullanmıştım