Herkese merhaba 2 gündür oğlumda elinin üstünü baş parmak bölgesini ısırdığını fark ettim bu sinirden falan değil keyfi durduk yere ısırıyo eli salya oluyo bu neden oluyo acaba yaşayan bilgi sahibi olan varmı kızım da böyle bişey görmedim oğlum bunu yapıyo / kendini ifade edemediği için mi acaba/ sadece anne baba dede , gel , bay bay , bir bir yapıyo , dayısının ismi Ali onu söylüyor abiiiğğ diyo komutları anlıyo ve yapıyo getir götür tak ver vs ama bu ısırma neden