Arkadaşlar merhaba bir konuda danışmak istiyorum oğlum var 18.ayına yeni girdi 12 tanede dişi var ama gel gelelim herşeyi ısırıyor elimizi kolumuzu eşyaları evet oral dönemdeler ama biraz abartıyor gibi üstelik sinirlenince fakan değil genel olarak yapıyor kızmadanda bu huyundan vazgeçirmek istiyorum ama nasıl yapmalıyım bilemiyorum birde şu var tüm bunları yaparken asla elindeki besini sebze meyve eline alıp ısırarak yemiyor benim beslememi istiyor taa en başından denemediğim birşey kalmadı önerilerinize açığım