Omerbebek_ ben kullandım açıkcası hiç kabız falan olmadı ama burdaki yorumlardan etkilenip gittim ocean aldım. Vegaferonu 4 damla kullanıyorduk. Zaten 9. Ayda sanırım tahlil yapılıyor eğer demir düşükse doktor ya farklı şurup önerir ya damlasını artırır.