Olurmuolurmu Kızlaaaar Bebeğim sürekli hıçkırıyor. Yatarken uyurken bile. Yanı hiç durmuyor demeyim ama çok faxla oluyor böyle. Neden olabilir, nasıl geçer?
sema_068 Olurmuolurmu bizimde öyle. Etrafındakiler midesi büyüyor diyip duruyodu. Bide çok uzun sürüyor hıçkırığı. Reflü kaynaklıymış maalesef
Zinnetnur Olurmuolurmu benim bebiş krnımda bile hıçkırırdı son zamanlarsa günde 3 e bile çıkmıştı doğdu hala öyle özellikle beslendiği zaman gazını çıkarmak için ıkındığında hıçkırık tutuyo malesef . Hıçkırık tutunca dik tutun ya da emzirin geçiyor