MTVr yani isterseniz mama verebilirsiniz, bebeğiniz kaç aylık oldu bilmiyorum ama 2 yaşına kadar öneriliyor formül mamalarda. Ama anne sütü gibi mucizevi bir besine sahipken bunu istemeyip mama vermek istemek bana saçma geliyor. Evet herkesin kendi tercihi bazı anneler emzirmeyi değil mama vermeyi tercih ediyor ona okey kimseye birşey demeye hakkımız yok. Ama sütünüzün bebeğinize yarayıp yaramaması sizin elinizde, sütünüzü kaliteli hale getirmek sizin elinizde. 21 Ay emzirdim oğlumu, ilk aylar zaman zaman meme reddi yaşadık ve mama vermek zorunda kalicam diye çok ağladım. Evet şu an ki aklım olsa ağlamazdım meme gerekiyorsa mama verirdim. Benim de oğlum yaşına göre Evet boyu kilosu normal sağlıklı bir çocuk çok şükür ama aynı aylarda olup mama ile beslenen çocuklara göre Evet zayıf duruyor ama sağlıklı olması önemli olan.