Busratoprak Bim de satılan hero baby Doğumdan itibaren mama kullanan anneler memnun musunuz şikayetiniz var mı , görüşünüz nedir
Egekizi Busratoprak biz kullandık cnm kılo aldırımı falan cok iyi ama artık bim bebevıtaya gecti elindekileri tüüketip hero yu bırakacak bilgin olsun
Egekizi Busratoprak biz suan kullanıyoruz bebevıta ama bebegım severek ıcmıyor 90 yapsam 40 içiyor falan ama ben artık yemek cok verıyorum ve ayrıca içim laktozsut süt veriyorum paket devam sütünü bırkaıyoruz neredeyse