Kızlar 2 yaşında bir oğlum var oyun grubu düşünüyorum evde aşırı sıkıldığı için haftanın 5 günü günde 4 saat olmak üzere aylık 4000 TL sizce nasıl ? Haftanın 5 günü olması biraz fazla gibi geliyor bana birde ben yanında olmayacağım siz ne düşünüyorsunuz