Oğlum 5 aylık , 2 gün önce gece ateşlendi doktora götürdük tahliller yapıldı , kanında enfeksiyon çıktı idrar ve enfeksiyon için yapılan tahliller temiz çıktı , kandaki enfeksiyon için augmentin antibiyotik verdi doktor birde boğazları kızarmış dedi , omuzlarında kızarıklıklar vardı gösterdim alerjiden şüphelendi ama diğer belirtiler olmayınca üstünde durmadı . Dün akşam oğlumun ağız çevresinde kırmızı sivilce gibi şeyler çıktı altını alırken farkettim bacak arasında bacaklarında ve ayak parmaklarında yine kırmızı benekler ve sivilce tarzı şeyler vardı . Hemşire tanıdığımıza sordum el ayak hastalığı büyük ihtimalle dedi . Bu hastalık için antibiyotik mi kullanılıyor yoksa ayrı bir tedavi mi uygulanıyor . 2 gündür sabah akşam acil hastane gidip geliyoruz çocuklar hasta hep , tam bitti ilaçları kullanırız derken şimdi birde bu çıktı . Bu hastalığı geçiren oldu mu nasıl tedavi uygulandı?