Bebeğim dün cuma günü gündüz vakti hafif sıcaklığı artmaya başladı derken 37 37.3 37.7 38 38.3 şeklinde kademeli olarak arttı halsizlik vardı ama öyle enerjiden tamamen düştü diyemem oyun oynamaya gülmeye devam ediyordu bu süreçte hiç ilaç vermedim üstünü incelttim elini yüzünü yıkadım vs sonra yok baktım ateş kademeli artıyor aldık çocuğu sabaha karşı acile doktor götürdük ateş oradada 38.6 geldi genel durumunu iyi gördüğü için hiç bir test yapmadan evde takip edin dedi ağızdan parol şurup verdiler ece gönderdiler ve ilaç etkisiyle ateşi düştü üzerine 6 7 saat geçti ve bir daha hiç çıkmadı neydi şimdi bu hastalık mı diş mi bu ateş yine çıkar mı fikirleriniz nedir çocuğum 1 yaşında ve ateşini koltuk altından ölçüyoruz