Onemomonebaby ben büyük oğlumunaynaya baktırdım hiç geç konuşmadı belki ortalamadan bile erken konuştu hem de çok düzgün ifadeler kullanabiliyordu her gün yeni bizi şaşırtan şeyler… bizde konuşmaya bir mani olmadı,şimdiki bebeğimi de gösteriyorum aynaya,çok da mutlu oluyor,heyecanlanıyor. Aynaya baktırılmaz diye duymuştum ben de kendi tarafımda,kayınvalide tarafımda yok öyle bir şey. Bir kökeni bir sebebi vardır ve belki de saptırılmıştır. Belki elde taşınan aynaları kastedip bebeğe verilmez baktırılmaz denildi,sırf kırılırsa tehlikeli olur.o zamanla böyle bir hal aldı… kim bilir…