Hndsmom Aya girmek olan kızım önceden sabaha karşı gaz sancısından uyanırdı. Şimdi o bitti kendi kendine gözü kapalı kımıldamaya başlıyor. Gece uykusuna kolay geçerdi şimdi bağlık çığlık . Memede uyusun diye oturtarak uyuyorum bende sırtım belim her yanım ağrıyor. Gündüz uyurken kıpırdama yok ama o gece sabaha karşı neden kımıldar anlamış değilim. Gözlerim e kapalı. Zaten yalnızım kimsem yok çok bunaldım aşırı hem de. 2. Çocuk fobim oldu resmen.
Nurklc Hndsmom 2 yaşında oğlum var uyuması güzel fakat çok kıpır kıpır düzensiz uyuyor biçimsiz yatıyor bende diyorum bu bebeğin yatışı ne zaman düzelcek diye 😂🤦🏼♀️