Asiye22aslan Arkadaşlar bir aylık aşısını olan bebeği huysuzlanan varmı bizim çok ağliyor ne yaptınız
Adenveannesi Asiye22aslan her aşıdan sonra huy değiştiriyor bizimki 11 aylık. Kolu ağrıyor olabilir bol bol emzirin ateşi yoksa sorun olmaz biraz huysuzluk yapabilir
Asiye22aslan Adenveannesi hemşire ateş olmaz dedi ama bir saat ağladı emziriyom emerken de ağladı calpol verdim ama yine ağladı hastaneye gittik