matmazeliingunlugu Krizinka_5 gitti eşim ben evde değildim. Dr deri degisikligi diye tanı girmiş antibiyotik tarzı krem vermiş. Ama fotoğraftakindenn daha farkli olmus ayağı. Niyeyse beni Dr tatmin etmedi hic.😞
Krizinka_5 matmazeliingunlugu ben de korkuyorum haftaya ancak gidebileceğim doktora uyuz olduğu konusunda neden şüpheleniyorsunuz başka ne belirti var
matmazeliingunlugu Krizinka_5 baska belirti yok ama kaşıntı olmayışı Dr un herpes virüs enfeksiyonu yazması bizi zona olabileceğini dusundurttu.
Krizinka_5 Oglusum5357 bizim çok şükür tek tük kaldı sadece nemlendirici sürdüm mustelanın @matmazeliingunlugu steletopia
matmazeliingunlugu Krizinka_5 bizde krem vermiş onları sürüyoruz ama zona olabilir muhtemelen ağrı olması kaşıntı olmayışı bize onu dusundurttu.
Krizinka_5 matmazeliingunlugu başka bi doktora götürün böyle düşünüyorsanız sona da kızarıklıkta var sizin öyle mi
matmazeliingunlugu Krizinka_5 evet ayağı böyle oldu son durumda. Sadece burda var başka bı yerinde yok vücudunda.
Krizinka_5 matmazeliingunlugu bizim geçti yine tek tük çıkıyor kapsamlı bir hastaneye götüreceğim diğer hastanelerde doğru teşhis koyduklarından emin olamadım
Haticeerdem Krizinka_5 evet ateş vücutta su dolu kabarcıklar kaşıntı hepsi oldu ağız içi boğazaları ful ağız yarası oldu su bile içmekte güçlük çekti