1 saat sonra gidecem allahim geçerim gaaa otomatik yakınlarda giren var mi
Feyekum naptın geçtin mi bacım
Ben tek seferde geçmiştim sinyallere dikkat et
Nazlimu_ gectim
Feyekum tebrik ederim. Kazasız belasız kullan inşallah. Otomatik mi manuel mi aldın
Nazlimu_ otomatik