Kızlar bebeğim destekli uyuyor ayakta sallanarak, bu ayına kadar kolay uykuya dalan diretmeden uyuyan bir bebekti, ama son 2 haftadır anamı ağlatıyor. Ayağıma aldığım an gözlerinden uyku akmasına rağmen aşırı ağlıyor kalkmaya çalışıyor vs, bu durum neden oluyor acaba nasıl davranmalıyım böyle anlarda diretmeye devam mı yoksa bırakmalımıyım bilemiyorum artık, uykusunuda çok geçirince tüm gün huysuz oluyor ama artık ne zaman uyutsam hep diretiyor uykusu olsada. Sebebini bilebilen varsa yazarmı lütfen 🌸